منتظران مهدی موعود(عج)

منتظران مهدی موعود(عج)

همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگویند به تبریک ظهورش صلوات
منتظران مهدی موعود(عج)

منتظران مهدی موعود(عج)

همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات کاش این جمعه بگویند به تبریک ظهورش صلوات

جملات زیبا (انتظار فرج)


بنفسی أنت! به جانم سوگند که تا طلوع صبح صادق به انتظارت خواهم ماند ولحظه ها را با تمام سنگینی به دوش می کشم وسکوت ثانیه ها را به ازای فریاد زمان تحمل می کنم فقط برای رسیدن به لحظه با شکوه وصا لت.

                                      ********


یاس سفیدم! بیا که با ظهورت آیه"والنهار اذا تجلی" تأویل گردد. بیا که چشمه سار وجودم سخت خشکیده وفریاد العطش برآورده،بیا تا از نرگس چشمانت عطری برای سجاده ام بگیرم.بیا ومرا زائر شهر قاصدکها کن،بیا...


                                      ********

کی می آیی که کران تا بیکران دلم را برایت چراغانی کنم وچشمانم را فرش قدومت نمایم؟

                                               ********
ای مرکز ثقل کهکشان دل من
خورشید بلند آسمان دل من
عمریست که من منتظر دیدارم
یک جمعه بیا به جمکران دل من 

 

خدایا

آنچنان زمین گیرم نکن

که هنگام ظهور مولا، توان برخاستن نداشته باشم



                                            *******

هرچند کمی فرج تمنا کردیم


 آقا ز سر خویش تو را وا کردیم


 شرمنده ولی خلاصه تر می گوییم


 با واژه انتظار بد تا کردیم .

                                           ********


منتظران بدانند

اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم

نمازمان قضاست...

«اللهم عجل لولیک الفرج»

     


                                                                             ********

                                              بهار آمد، بهار من نیامد   ***    گل آمد گُلعذار من نیامد

برآوردند سر از شاخه ، گل ها  ***  گلی بر شاخسار من نیامد

چراغ لاله روشن شد به صحرا *** چراغ شام تار من نیامد

جهان در انتظار آمد به پایان   ***   به پایان انتظار من نیامد


السلام علیک یا صاحب الزمان




                                                          ********

بهار،

همه ی طراوتش را مدیون یک گل است :

گلِ زیبای نرگس، در تقویمِ انتظار ...

«اللهم عجل لولیک الفرج»

                                                       *********


یا مولانا یا صاحب الزمان...

تو که یک گوشه چشمت ز جهان غم ببرد
حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد...

...
اللهم عجل لولیک الفرج


                                                         ********



هزار لیلی گر به من اذن وصال خود دهند

رها نمیکنم تورا عجب نشسته ای به دل

                      

                                              ********



مهدی جان! ما اشتباه کرده‌ایم که به انتظار نشسته ایم . . . . باید به انتظار بایستیم..


                                                      ********

گر پرده ز رخ باز نماید مهدی
از خلق جهان دل برباید مهدی
ای شیعه چنان منتظر مهدی باش
انگار همین جمعه می آید مهدی

                                   ********




                 

                                            


                                   ********

از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم

تا ساحل چشمان تو تکثیر شدیم

گفتند غروب جمعه خواهی آمد

آنقدر نیامدی که ما پیر شدیم


                                   ********

در تلاطم زمان

بر دل سیاه خویش ،

با مرکّب سفید می نویسمت ...

 

السلام علیک یا اباصالح المهدی ( عج )

 




نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 16:32 http://noore2alam.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
با مطالبی وبلاگمو به روز کردم اگه سر بزنین و درباره مطالبم نظر بدین خوشحال میشم
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.